WAAROM LAAT MIJN AMAZON KINDLE NIET OP?
Nadat je een deel van je zuurverdiende salaris op een Kindle-apparaat hebt geïnvesteerd, moet je veel verwachten. Je dacht dat je je ten doel zou stellen om dit en dat boek in een maand te lezen, maar wat heb je aan dit allemaal plannen als je apparaat een uur lang niet werkt. Je had zoveel verwacht, maar dat gaat allemaal tevergeefs.
Maar maak je geen zorgen, want onze Amazon-klantenservice is slechts één telefoontje verwijderd om je het beste technische advies te geven. Met welk technisch probleem u ook te maken heeft en op welk uur, ons serviceteam staat binnen de kortste keren voor u klaar met de meest betrouwbare oplossingen.
Hoewel Kindle meer dan 24 uur kan worden gebruikt als het volledig is opgeladen, en weken kan worden gebruikt als het in de stand-bymodus wordt gehouden, zijn er momenten waarop het niet kan worden opgeladen nadat de batterij leeg is. Als uw apparaat ook een kritiek batterijbericht of het pictogram voor een lege batterij weergeeft, sluit het dan aan op een stopcontact en laat het minstens een half uur opladen voordat u het weer inschakelt.
Als dat niet werkt, neem dan
contact op met onze experts van Amazon Nederland
bellen. Ons team zal u grondig door de hele procedure leiden met
betrekking tot het oplossen van batterijproblemen.
Er is een andere methode om te proberen de fout te verhelpen. Zelfs als je de bovenstaande truc hebt gevolgd als je Kindle nog steeds niet oplaadt, moet je de voedingskabel in een ander apparaat testen. Probeer iets anders op het stopcontact aan te sluiten om er zeker van te zijn dat het probleem bij geen van beide ligt.
De bovenstaande truc zal u waarschijnlijk helpen om het probleem volledig op te lossen, alsof het snoer defect is, u een nieuw of een vervangend snoer kunt krijgen. Dat is echter niet altijd het geval. Misschien werkt je gloednieuwe Kindle niet goed vanwege een aantal interne fouten.
Als u geen idee heeft hoe u
dergelijke ongewenste fouten meteen kunt oplossen, aarzel dan niet om ons Amazon bellen nummer
te bellen. Ons team zal u de juiste begeleiding geven zodat u nooit
meer hetzelfde probleem tegenkomt.
Hier is de laatste truc voor het oplossen van problemen die u kunt proberen om uw Kindle weer op te laden:
- Houd de aan / uit-knop minimaal 20 seconden ingedrukt.
- Laat het een tijdje staan en zet het dan weer aan.
- Sluit de kabel nogmaals aan om te controleren of het apparaat wordt opgeladen.
Als het nog steeds niet lukt om op te laden, laat het apparaat dan ongeveer een half uur rusten terwijl het is aangesloten op het netsnoer en probeer dan de resetprocedure opnieuw.
Voor degenen die nog steeds
hetzelfde probleem tegenkomen, zelfs na het volgen van alle bovenstaande trucs,
kunt u contact opnemen met onze experts voor hulp bij Amazon
ondersteuningsnummer. U kunt dit doen via e-mail, live
chatondersteuning of telefoon.
We beloven u de meest betrouwbare en tijdige oplossingen te bieden, zodat u nooit meer met hetzelfde probleem te maken krijgt.
Lees Meer Blog HOE APP-CRASHES OP AMAZON
FIRESTICK OPLOSSEN?